Trevlig Fredag!

Igår var vi hemma hos min gode vän Marcus och hans underbara sambo Christin. Det var som alltid väldigt trevligt. Det blev Pizza, lite vin, god tårta, lite snacks, vatten. buzz och Guitar Hero =) Och givetvis babymys eftersom familjen Florén var också där med Lilla Tuva och Elias.

Elias var så söt, som vanligt, han passade upp Freja hela tiden! Så himla gulligt!
Guitar Hero var svårt när man inte har spelat innan, men sjukt beroende framkallande, vill ha, vill ha, vill ha =)
Vi får se vad vi har över när vi har renoverat vardagsrummet!

Här kommer lite bilder iaf från gårdagen!



Soffmys. Freja spannar in Elias! Freja blev så varm så hon fick leka i bodien. Pluttan!


Helan var lycklig iaf! För er som inte vet det så kallar jag Joakim för Helan och han mig för Halvan. Varför?
Jo, för att jag är halva honom, bokstavligt joaKIM ;) vi är så fyndiga. Jag är Joakims andre hälft hehe


Marcus och Christin var också laddade!



Lilla Tuva <3



Johan koncentrerar sig på att vara rockstjärna!



Kompisarna låg och mös i soffan, trötta som bara den!



Och när Elias hade åkt hem med familjen så tvärslocknade Freja i soffan och jag, Johan och värdparet spelade ett par rundor buzz! En mkt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0