Träningsvärk!

Igår tränade jag och mannen skivstång.Och det känns idag mina kära vänner!
Igår ändrade jag nämligen mina vikter! Innan körde jag den tunga stången med 8 kilo och den lätta med 5,5 kilo.
Igår körde jag den tunga stången med 12 kilo och den lätta med 8 kilo. Brände gott under passet. Det ska kännas att man tränar. Och det ska ta emot för då tar man i mer, och man koncentrerar sig mer. Är vikterna för lätta blir det lätt att man "slafsar" med repitionerna.

Och istället för 2 st 1,25 kg fria hantalr körde jag med 2 st 2,5 kg. Vilket kändes gott i armarna...*ryser*

Idag har jag djävulsk träningsvärk i rumpa, rygg och benen (mest insidan av låren). Men då vet man att man har gjort rätt och att man har något mer att jobba på hehe

Idag blir det magträning hemma och en lång promenad med Freja i vårsolen som har kommit till Malmö.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Herregud vad du är stark och duktig! Bra gjort KIM!

2009-02-24 @ 20:38:31
URL: http://hanna.ohlzons.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0