Sarah <3


Sarah är världens finaste! Och jag älskar henne över allt annat. Hon förgyllde vår bröllopsdag och Frejas dopdag med sin närvaro och sin skönsång.

Vi träffas inte så ofta som jag skulle vilja, det beror på en mängd anledningar. Dels kan hon inte komma hit för hon är hyperallergisk mot katter =(
Och dels så jobbar hon, tränar, träffar kärleken och så har vi lilla Freja.

Men som jag skrev till henne häromdagen. Den spelar ingen roll hur många barn, katter, hus, eller hur mkt man jag har. Jag har ALLTID tid för henne. Jag älskar henne av hela mitt hjärta. Hon är så himla fin.

En härlig tjej, men stort hjärta, som tänker alldeles för mycket ;)

Men hon är min Sarah!
Och 2009 ska bli Sarahs år. För i år ska hon till Idolaudition, och i år ska hon gå vidare, och i år ska jag följa med och hålla henne sällskap!

Går gärna in på hennes youtube-sida och lyssna på hennes klipp!

Mer Sarah till världen säger jag!

*pussar på*

Kommentarer
Postat av: emily

mmm, hon e ganska underbar den där Sarah:) håller med om att detta ska bli hennes år:)

2009-02-12 @ 11:44:58
URL: http://eisenhut.blogg.se/
Postat av: sarah

Tack för alla fina ord älskling

2009-02-13 @ 23:10:58
URL: http://obeskrivligpassionblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0