Massa mys!

Idag ska Freja och jag träffa Helle för en fika. Ska bli trevligt. Helle är min härligt goa Yrrol-polare. det fanns en tid då vi umgicks ganska mycket. På gymnasiet. Men sen så gick vi skilda vägar, men har alltid hållt kontakten.
Senast jag träffade Helle var jag gravid i 6e månaden. Hihi som ni förstår träffas vi inte så ofta, men vi har alltid lika trevligt när vi väl ses!

Imorgon kommer Anna hit, henne har jag heller inte sett på länge. Hon har inte träffat Freja än, men däremot skickade hon världens finaste kläder till lilltjejen när hon föddes. Hur som helst, Johan ska iväg på fest med sitt jobb imorgon så jag passade på att bjuda hit Anna på middag. ska bli fantastiskt kul att träffa henne. Snuttan!

På fredag ska vi hem till Fritz och Christin på middag och Buzz-kväll. Ska bli sjukt roligt! Familjen Florén och deras gullungar kommer också. Längtar redan!

Och sen nästa onsdag, den 4e mars så ska jag och Freja hem till Emma, en gammal vän. Som jag heller inte träffat sen malmöfestivalen förra året. Hon och hennes blivande man har precis flyttat till ny lägenhet så vi ska dit och fika. Ska bli så trevligt. Fast Emma och jag pratar en hela massa på facebook.

Och sen så kanske det blir en träff den 6 mars mellan min killkompis och min tjejkompis (dom jag försöker para ihop), och då ska jag o Johan också hänga på. hihi Om vi får barnvakt. Annars så kilar jag iväg en stund själv så dom kan träffas.

Den 7 mars ska vi på middag hos vänner i Lilla Harrie. Superkul ska det bli. Freja ska leka med Ella =)

Sen blir det tjejkväll den 14 mars. Då ska Sarah och jag ut o festa. Förfest ska vi hålla hemma hos en vän till sarah som ska ha kalas med schlagertema ;)

Sen den 28 mars ska jag på klassåterträff med dom som jag gick med i skolan på högstadiet. Ska bi hysteriskt roligt =)

Massa håll igång, men det är för att våren är här.... NU vill man ju träffas, nu har man lust, energi till det.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha ja vi gör ju det! En jäkla tur det finns Facebook när man har tråkigt på jobb =)

2009-02-25 @ 12:37:15
Postat av: ulrika

Det låter som ni har en hel del roligheter att se fram emot. :-) Ha en trevlig helg! Kram

2009-02-26 @ 20:11:51
URL: http://vildas-varld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0