Kommersiellt jippo?

På lördag är det då Alla hjärtans dag! Inget som jag någonsin har firat. För mig är det ett kommersiellt jippo. Om jag inte kan bli älskad de andra 364 dagarna på året behöver jag inte bli det den 14 februari iheller. ;) Men nu är jag ju älskad 364 dagar om året, och även den 14 februari. Så därför behöver jag inte fira en dag fylld av kärlek. Jag vill att ALLA dagar ska vara fyllda av kärlek. Ni förstår kanske vart jag vill komma *s*

Istället så börjar vi denna hjärtansdag med att spendera morgonen i en pool med Freja =) Och efter babysimmet så ska vi sätta oss i bilen och köra till Osby för att träffa familjen Rosberg-Pålsson och deras nytillskott Lovisa.

Något bättre sätt kan jag nog inte spendera denna dag på, denna dag som nu ska vara så kärleksfylld.

vad ska ni hitta på?? gillar ni kommersiella jippon ;)

Kommentarer
Postat av: emily

jippo it is, men aldrig fel med uppskattning. tycker dock som du, att det inte behövs en speciell dag då alla dagar borde vara fyllda med kärlek:) hehe du är ju den som faktiskt kommenterar, så det gäller inte dig:P messade sarah nyss å frågade ang fika... såg nyss att jag jobbar en hel del nästa vecka men att det hade funkat tisdag efter ett och onsdag efter tre... Får se vad hon säger, och vad du säger?! puss

2009-02-12 @ 11:44:02
URL: http://eisenhut.blogg.se/
Postat av: hanna

2009-02-12 @ 15:36:05
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/
Postat av: hanna

Ja, jag ÄLSKAR alla hjärtansdag iallafall, en dag där man kan få rå om varandra lite extra! Jag tycker det är bra.

2009-02-12 @ 15:37:28
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/
Postat av: Marre

Kanske inte firar det men tycker inte det är fel att visa hur förälskad man är i personen lite extra den här dagen. :)

2009-02-13 @ 15:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0