Alternativ träningslösning!

Iom att Johan tränade imorse och gillade det så kan han tänka sig att göra det oftare! Detta öppnade för ännu en lösning. Om Johan tränar på morgonen kan jag ju träna på kvällen! Iofs Johan han kan flexa också, Så egentligen skulle jag också kunna träna på morgonen och sen skynda mig hem så Johan är på jobb till 0830 iaf =)

Nice!
ska genast sätta mig och kolla på alternativen! För som denna veckan tränade jag i måndags, och ska träna igen först imorgon. Medans Johan som vanligt alltid får ihop sina minst tre ggr i veckan :/


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej vännen



När ska vi träna?? Jag ska till parkmöllan på måndag på medel och yoga men inget annat planerat.



Kram E

2009-02-27 @ 08:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0