Slut i rutan!

   

som tidigare nämnt kom familjen min på julmys-besök idag!
det stod pepparkaksbak på menyn!



Freja ville inte alls baka några pepparkakor, så hon bänkade sig vid bordet i vardagsrummet istället och ritade, hon älskar att rita, kan sitta i en timme utan att tröttna! Min fina tjej!



MÅNGA pepparkakor blev det!



Lyckades hyfsat bra med att sätta glasyr på Frejas hjärta.


  

efter all bakning så var det dags för fika. Freja hjälpte glatt till med att vispa grädden, hon har fått försmak för det här med att vispa nu! Min gullunge!



våra fina hjärtan hänger redan upp i köket, superfina blev dom, är verkligen nöjd!!!

Har haft en underbar dag med min familj. Men nu ska det blir skönt att lägga sig på soffan och bara vara!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0