Mindre och mindre dag för dag!

Godkväll på er!

Idag kom jag iväg till viktväktarna för att väga mig.
Vågen var på min sida! =)

-1,7 kg sedan senast jag var där, vilket var för 2 veckor sedan.

Men sen mitt sommaruppehåll har jag nu gått ner 9,5 kg!!! Jag har ju som mål att gå ner 10 kilo innan jul, och det bör jag väl klara av ;)

Jag väger mindre idag än vad jag gjorde när jag och Johan träffades i maj 2004. Jag väger mindre idag än vad jag gjort på länge. Känns mycket mycket bra.
Även om jag har tagit det långsamt så har jag gjort det säkert, jag har inte tappat motivationen, men jag har tillåtit mig att njuta av livet lite då och då och det har gjort att jag inte har gett upp, utan sett det långsiktigt och humant!

Jag är övertygad om att jag kan nå ett av mina delmål innan året är slut, och gör jag det ska jag berätta en hemlighet!!!

Puss på er




Kommentarer
Postat av: Emma

UNDERBART GUMMAN!!! Du är så otroligt duktig! Du kommer vara min inspirationskälla när jag kör igång sen igen! Kramar i massor

2009-12-03 @ 09:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0