Jul jul strålande jul...

Jag är verkligen i en lugn och harmonisk stämning. Förra året hade jag INGEN julstämning alls. Men i år SKA jag få en riktigt julstämning har jag bestämt mig för... så det är ALL IN för julen i år.

Vi började ju med att julshoppa i Ullared, vilket är SÅ skönt för nu är julklapparna inhandlade till alla.

 

Sen gick jag ALL IN en kväll och köpte en massa julmys-gott i affären



Och igår satte jag igång och slå in julklapparna, började med Frejas.



Hur känner du inför julen?


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du får gärna skicka lite julstämning min väg också!

Jag är vill sååå gärna göra allt juligt och fint för barnens skull men oj va jag inte har ork till det =O

Fast ajg tror det blir bättre nästa helg när vi ska dra fram allt julpynt inför lucia (och min födelsedag). Och ännu mer när julgranen är pyntad och färdig =)



Härligt att alla klappar är klara =) Vi är också klara med våra, dom ska bara slås in!

2009-12-05 @ 16:29:00
URL: http://thelifeofjtf.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0