Ikväll ska jag bli miljonär!

Goddag i stugorna!

Lillejuleafton idag som vi säger i Malmö. Idag har jag och Freja bara myst.
Började morgonen med en lugn och skön frukost, och sedan började jag slå in alla julklapparna.

Därefter gick Freja faktiskt och la sig, för hon vaknade så tidigt.
När lilloppan sov så passade jag på att koka fudge!

FEM sorter blev det *fnissar*
Fick blodad tand efter att jag gjorde godisfudgen på algrensbilar innan lucia.
Idag blev det då fudge med smakerna:

Lakrits
Kaffe
Ingefära-Kokos
Choklad
Choklad med skumtomtar och mandel



MUMS!

När detta var färdigt så plockade jag undan här hemma, tömde diskmaskinen, fyllde diskmaskinen, körde igång en maskin tvätt och vek tvätt efter fyra maskiner. Känner mig riktigt duktig idag!

A ja just det, jag har dessutom gjort en julkortsband, ett snöre där jag har knutit upp alla julkort vi har fått, så att man kan se korten istället för att ha dom liggandes i en hög! Ganska smart tyckte jag ;)

Snart ska vi sticka iväg till Burlövs Center och köpa de sista julklapparna och lite annat smått och gott.
Sen ikväll har jag då planerat att jag ska bli miljonär, eller iaf en vinnare, det är väl det minsta man kan begära, eller??



Vi har faktiskt köpt bingolottor till ikväll. Vi såg deras uppesittarkväll förra året, och retade oss hela kvällen över att vi inte hade lotter, så nu har vi köpt tre stycken till ikväll. Man kan ju aldrig vinna något om man inte spelar på något! Jag återkommer med resultatet =)

Imorgon är det julafton!!!


Kommentarer
Postat av: Weronica

Nååå hur gick det? Själv vann jag 100:- tjohej! Lyckan är gjord!! Haha

2009-12-24 @ 09:59:22
URL: http://weronicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0