En helt jäkligt vanlig måndag



Hej hopp på er alla!
Idag är det måndag, men det känns så konstigt att vara ledig. Johan jobbar extra hos en polare, säljer raketer!
Jag plockar, städar och fixar här hemma. Freja hon leker och busar med alla sina nya leksaker.

Gud va givmilda alla nära och kära har varit mot oss, och främst mot vår lilla tjej!

Jag har lyckats skapa ihop en smaskig nyårsmeny idag =) På torsdag blir det festligheter med vännerna. Marcus och Malin kommer från Halmstad till oss och Pia och Patric ansluter från Söderkulla. ska bli riktigt roligt!



Såhär hittade jag Freja i hennes säng efter middagsvilan.. hihi sötnosen!

Nä nu ska jag ta itu med tvätten!
Ha det så bra idag.


Kommentarer
Postat av: Tessi

Det är underbart så mycket glädje våra små under skänker oss. Jag kan inte ens föreställa mig livet utan vår Samuel och kommer inte ens ihåg hur det var innan han kom. Meningen med livet är nog att bli förälder!! <3

2009-12-28 @ 19:12:51
URL: http://grodan.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0