Världens bästa inflyttningspresent



Ni som känner mig och min man vet att hela vårt hem består av Miele-produkter!
Jag ÄLSKAR mitt Miele-kök, en bred fint amerikans kingsize-kyl, min kaffemaskin, diskmaskiner, ångkokaren... allt!
För att inte tala om tvättmaskinen och tumlaren!

Min svärfar jobbar för Miele, och jag måste säga det, att INNAN jag och Johan träffade så tyckte jag det var vansinnigt att lägga så mkt pengar på vitvaror. Men vet ni, jag har ändrat mig. det är värt varenda krona. VILKEN KVALITET!

Jag har haft väldig ångest över att vi måste lämna alla våra fina vitvaror nu när vi flyttar.
I det nya huset är det en salig blandning. Kyl/frys är från LG, Spis, micro och ugn är från Siemens, fläkten är Gorenje och diskmaskinen är elextrolux! En av var sort typ!

Och med oss när vi flyttar in tar vi då, ångkokare, tvättmaskin och tumlare i Miele!

Men så igår hände det jag bara hade kunnat drömma om. Svärfar ringde och sa att han hade fixat ett kaffemaskin till oss.
Jag tror jag har lett varje sekund sedan det samtalet! =)

Min fina, nya kaffemaskin *kärlek*

Kommentarer
Postat av: Marina

Vitvaror är något jag lever för haha, det är det första jag tittar på när jag kommer hem till folk, dock har det varit lugnare nu när man varit mammaledig....men men den arbetsskadan kommer strax tillbaka när man går innanför dörrarna på Gorenje igen =)

2009-08-09 @ 22:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0