Tidsfördriv!

Tio första:

Första bästa kompis:
Anna Augirre

Första bil:
har fortfarande inget körkort!

Första kärlek:
Tommy Nilsson... jupp han hette så... sjöng alltid Tommy tycker om mig ;) för det gjorde han faktiskt!

Första husdjur:
som var mitt, min kanin Hoppsan. Men annars var det familjens golden, Cindy!

Första semester: det kommer man ju inte ihåg.... men första gången jag åkte utomlands med mina föräldrar var 1991, då åkte vi till Ungern 3 veckor.
 
Första jobb: Sommarjobb på McDonald´s genom ung i sommar, sjukt roligt!

Första köpta skiva:
singel.... Always med Bon Jovi =)

Första riktiga kärlek: Johan så klart, mannen i mitt liv!

Första piercing: Öronen... sen har det blivit ett par till efter det... med dom är borta nu!

Första konsert: Mora träsk när jag var liten... minns inte vilken ålder!

Nio senaste:

Senaste alkoholdrycken:
En iskall mariestad 3,5

Senaste bilfärd: när vi åkte hem till Emma och Markus för att hämta flyttkartonger i tisdags.

Senaste filmen du såg: Bridget Jones dagbok på dansk tv 1 ;)

Senaste ringda telefonsamtal: till Johan innan idag.

Senaste badet: Segevångsbadet för en månad sedan.

Senast spelade cd: skivan tillhörande Skattkammarboken! Favoriten: Vipp-på-rumpan-affär ;)

Senaste kyss: för en timme sen!

Senaste måltiden: onyttigt som FAN, fredagsmiddag old-style: lövbiff, chips och dippa!

Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar:
Jajamensan! Rickard var ju min bal-date, det får man väl räkna som en date ;)

Blivit raggad på av bra kompis flickvän/pojkvän:
Ja

Blivit kär vid första ögonkastet: Jajamensan!

Fastnad med blicken i någons urringning: Jupp... tror att vi tjejer är mer bröstfixerade än någon kille faktiskt!

Fått ditt hjärta krossat:
Jupp! O rastade 10 kilo på en vecka....

Sagt att du älskar någon utan att mena det: Absolut inte!

Haft ett one night stand: Been there, done that, got the t-shirt.... men om jag ska vara ärlig så har jag iaf känt mina one-night-stands killar! (fast jag vet inte om det räknas som one-night-stands eftersom det oftast har blivit nån gång igen...)

Busringt till någon: Jupp, det var ju det roligaste som fanns när man var yngre: Hej, är det Storm på stora nygatan? Ja! Håll då i hatten HAHAHA

Sju saker du har på dig just nu:

Trosor
Omlottklänning
Nagellack på tårna
Halsband
förlovningsring

vigselring
Gummiband

Sex saker du gjort idag

Bäddat sängen
Tvättat
druckit kaffe
Lämnat Freja på dagis
köpt födelsedagspresent till pappa och min systerdotter
Pussat på mina älsklingar en hel massa

Fem favoritsaker utan rangordning:

Min underbara familj
Radhuset vi flyttar in i om 2 veckor
mobilen
datorn
Livet

Fyra personer du skulle kunna berätta allt för utan rangordning:

Johan
Mamma
Amy
Milla

Tre val:

Blått eller rött:
svårt val...beror på om det gäller kläder eller politik!

Sommar eller vinter: Sommar

Choklad eller chips: Choklad

Två saker du vill göra innan du dör:

*
Leva livet till det yttersta med min familj!
* Besöka alla huvudstäder i Europa

En önskan: 

Ett syskon till Freja kanske?


Kommentarer
Postat av: Helle

Och så var jag så klart tvungen att svara den i min blogg... Jag som skulle sova...

2009-08-14 @ 23:44:53
URL: http://helle.blogg.se/
Postat av: Jess

Hej! Gillade din blogg som jag hittade på vv,s forum. Har lagt en länk hos mig så jag kan titta in fler gånger. Härlig familj. Det lever jag med för.. familjen.. har en dotter född 03 och en gosig gubbe!! ;D Min blogg är ganska ny så den är ej så rolig än.. men jag jobbar på det... ;D

2009-08-16 @ 12:46:03
URL: http://jessviktigaresa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0