Städa, packa, slänga, fixa!

Om en timme ska vi bege oss till Frejas babysim. Det startar idag igen efter sommaruppehållet! Det ska bli så kul!
Efter babysimmet ska vi köra hem till mina föräldrar och lämna av Freja där. Så jag och Johan kan röja i lägenheten i lugn och ro.

Idag ska vi:

* packa ner allt som finns kvar att packa ner
* Vi ska skruva isär köksbordet och sängen
* Vi ska köra till tippen och slänga en massa saker som jag sorterat ut

Och det lär väl ta typ halva dagen!

Sen bjuder mamma och pappa på middag ikväll, toppen!



-----------------------

Jag la just en beställning på hobbylacker hos Panduro hobby. Jag ska göra en väggmålning i Frejas rum, hade jag tänkt. Det blir inte att vi målar om hennes rum, utan jag ska piffa lite så att det inte blir så där "överdrivet flickigt". Jag är allergisk mot rosa och rysch-pysch! Men jag har kommit på en toppen idé (tycker jag själv).

Ska måla en "tavla" på väggen ovanför där Frejas säng ska stå. En bild med 3 fjärilar, två rankor, och så ska det stå hennes namn i skrivstil.


Kommentarer
Postat av: Missy M

I love rosa. ;O) I totally love it. Nellis rum kommer att vara en färglad kick med karamelli-pastelli färgtoner. med en heel del rosa. ;O)

2009-08-30 @ 20:32:59
Postat av: Missy M

I love rosa. ;O) I totally love it. Nellis rum kommer att vara en färglad kick med karamelli-pastelli färgtoner. med en heel del rosa. ;O)

2009-08-30 @ 20:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0