Mysig måndag!

Ja så var det måndag igen!
Ännu en lugn dag på jobb, men det ändå en hel massa att göra!

Jag älskar verkligen att ha börjat jobba igen!
Men tröttheten börjar ta ut sin rätt nu. freja vaknade kl 5 imorse, så man är lite mör!

Men Freja sover sen 40 min tillbaka, Johan är o spelar korpenfotboll, jag har ätit middag och njuter nu av lugnet! Riktigt skönt!

Det enda jag kan tänka på är att vi flyttar om en vecka! Längtar galet mkt!

Igår var jag på kräftskiva på jobb.... det blev ingen sen kväll, jag hade Freja med mig så vi åkte hem redan vid 1830, men det var alldeles lagom. Vi åt gott, pratade med trevliga kollegor, skrattade, sjöng och hade en trevlig stund!

Freja satt en stund hos Elin och åt glatt kräftor. Det ska börjas i tid. Dyra vanor... som min chef sa... det börjar med kräftor, sen blir det hummer, löjrom, ostron, oxfilé..kalvfilé! Ska Freja lägga till med såna matvanor blir vi fattiga haha

Nä, nu kom Johan hem... dags för lite socialt umgänge med mannen innan jag somnar i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0