Lyx-fredag!

Hej kära vänner!

Vilken härlig fredag jag har haft so far!
Vaknade kl 0545 av att Freja ropade på mig. Gick upp och gjorde välling, byta blöja och klädde på henne. Sen satt vi och mös i soffan i hennes rum en stund. Sen somnade lilloppan igen, och jag gjorde mig iordning för jobb.

0634 stämplade jag in.... började morgonen med en kopp kaffe. Förberedde lite saker inför nästa vecka. Och sen vid 0815 kom min frukostdate. Det blev en lång frukost, härligt! 0940 satte jag mg vid skrivbordet igen och började då förberedda sånghäfte och lekar inför söndagens personalkräftskiva! Och när det var klart var det minsann dags att bege sig till Frejas dagis. En kort dag för oss idag. Skönt!



Nu sitter jag här i soffan och dricker kaffe och njuter! Freja sover middag. Ikväll blir det en lugn kväll. Imorgon ska vi däremot iväg på fest. Johans polare Jocke blir 35 år, och det är galaj i Billeberga! Ska bli väldigt trevligt!



Annars så har ju nedräkningen inför flytten satt igång rejält nu. 10 dagar kvar.... så SPÄNNANDE!!!!
Zahra som ska flytta in i vår lägenhet var här igår och mätte lite, och så visade jag hur kaffemaskinen fungerade och så pratade vi lite om allting i största allmänhet typ!

Fattar inte riktigt att det snart är dags för oss att flytta!
10 dagar.... lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag och sen på måndag är det dags!



Ha en supermysig helg allesammans!
Puss o kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar ha ett mycket bra jobb du som betalar för så långa frukostar. Ojoj vart ringer jag för att söka jobb ???? och verkar ju vara korta arbetspass med tanke på vilken tid du skriver bloggen .... ellerman kanske får betalt för det med att sitta vid datorn ???måste ju lätt byta jobb

2009-08-21 @ 21:41:57
Postat av: Kimzan

Hej du anonyma bloggbesökare! Ja, jag har världen bästa jobb. Frukostdaten var givetvis lite affärer också, och inte bara kaffe och shit-chat!

Och JA jag har haft en lugn och bra vecka denna veckan! Men det kommer också vara den sista veckan den här hösten som kommer se ut såhär. Det drar snart igång på konferensen, och då kommer jag jobba 7-17 mån-fre, inkl. en och annan helg i månaden! Så du ska inte vara så avundsjuk.... Jag vet hur det är att jobba röven av sig! Så jag tänker inte skämmas för att jag har en lugn vecka nu... :P

2009-08-21 @ 21:48:50
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0