Kvalitetstid!

Lördagen den 15 augusti ska jag har lite kvalitetstid för mig själv.
Jag ska börja morgonen med att cykla till Hårstudion och klippa mig =)

Måste se anständig ut när jag börjar jobba ;)

Sen ska jag cykla till entré och köpa arbetsskor, smink, strumpbyxor och hårfärg.

Allt så att jag är redo för jobbet mitt den 17 augusti.
Jag tänker behålla mitt hår mörkt så därför vågar jag mig på att färga det själv. Klipper jag bort allt överflödigt hår och tunnar ut det först så blir det lättare att färga sen hemma =)

Det är ju en viss skillnad på att betala 300 kr för klippningen och sen köpa färgen för 100 kr själv, än betala 1000 kr för klppning och färgning hos frisören!

Jag ÄLSKAR min frisör. Emma heter hon,och hon är toppen!
Vet dock inte riktigt hur jag ska klippa mig, men en behändig frisyr, lite kortare, ingen lugg som jag hade sist...
När jag klipper mitt hår kort så blir det väldigt lockigt, kanske man kan hitta nån snygg frisyr där man tillämpar mitt självfall.....

spännande ska det bli!

Den 17 augusti så stegar det in en nyklippt, x-antal kilo lättare, fräsch och positiv Kim på Scandic Segevång! Jag längar faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Marina

Har precis varit hos Emma idag och klippt och färgat håret. Är mer nöjd idag än förra gången. Blev lite ljusare denna gången, inte fullt lika guldigt. Men fy fan vad dyrt det är att sköta ett kort hår... får nog bli brunett sen så man bara behöver lägga pengarna på klippningen, och göra som du säger köpa en färg för 100 spänn.

2009-08-04 @ 17:29:31
URL: http://familjenljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0