Jag har visst pengar!

Städade ur 4 lådor här hemma nu inför flytten och hittade en massa mynt lite varstanns, samlade alla och har nu räknat dom.

totalt:

4 svenska kronor
13,50 danska kronor
341 forint (ungersk valuta)
4 pund och 2 penny
21 euro och 20 cent
samt 12 stycker wash a car-poletter!

Om man bortser från poletterna har mina mynt enligt forex.se ett värde av: 291 kr!

Tänk att man kan ha nästan 300 kr liggandes slängt sådär bara!

Synd bara att merparten av mynten går inte att växla in.... tror jag... hmm, kanske skulle svänga förbi Forex imorgon och se vad man kan få för sina mynt! Om inget annat kanske jag kan få ihop till min hårfärg ;)


Kommentarer
Postat av: Missy M

Hello!!



Hur mycket cashade du in idag?? ;o)



Kram

2009-08-06 @ 11:34:42
Postat av: Karin

Haha Gud va man kan hitta när man börjar rota lite :)

2009-08-07 @ 02:14:16
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0