Hurra hurra hurra!



STORT GRATTIS PÅ BRÖLLOPSDAGEN Herr och fru Florén!!!

1 år som gifta!
Underbart!

080808 var en stor dag i mina vänners liv!
Dom gifte sig och dom berättade det jag så länge hade misstänkt, att dom skulle ha barn!

Det var även en stor dag i mitt liv! Amy är en av mina absolut bästa vänner, och att få vara med henne på hennes stora dag betydde mycket för mig. Som jag grät i kyrkan. Dom var SÅ fina! Och ni skulle ha sett hur Joakim kollade på sin blivande fru, det lös kärlek ur hans ögon!

1 år, tiden har gått snabbt!
Nu ett år senare så har lilla Tuva kommit till dom, hon växer och växer för varje dag, och blir bara sötare och sötare!
Elias blir också bara större och klokare och roligare för varje dag som går!
Familjen Florén är underbara, och jag är så tacksam över att ha dom i mitt liv!

Puss på er, på er bröllopsdag!



Kommentarer
Postat av: Amy

Tusen tack för detta fina inlägg!

2009-08-08 @ 13:44:12
Postat av: ulrika

Sån fin bild! Själv kom jag på detta i morse förvirrad som jag är. KAn inte fatta att det gått ett år. Tiden går så sjukt fort.



Elias är ett ovanligt klokt barn som idag berättade för Amy att han tyckte om Vilda. ;-) I like...

2009-08-09 @ 19:38:38
URL: http://vildas-varld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0