*gäsp*

Freja sov hela natten i natt, ja iaf så när som.... Hon vaknade till säkert 6 ggr, grät lite, typ 30 sek och somnade om, så jag gick inte in en enda gång till henne. Men å andra sidan så vaknade jag varje gång hon vaknade :/

Sen bestämde fröken sig för att stiga upp när kl var 0630 =/

Aldrig blir man nöjd ;)

Är GALET trött..... Men Freja verkar inte vilja sova.. inte än iaf.
Näsan och ögonen rinner som fasiken på henne, men hon är glad och busig iaf så det går nog ingen nöd på henne!
Det är mest synd om mig ;) haha

Nu är klockan snart halv tio och det känns liksom inte lönt att gå och lägga sig nu, då försvinner ju hela dagen :/
Johan sover däremot fortfarande... men så är det alltid....

Johan ska iväg och träna i eftermiddag, då kan jag passa på att sova... ja dvs om Freja tycker det passar att sova middag då.

jaja, vi får se hur denna dagen artar sig... kanske ska koka mig lite kaffe!

Kommentarer
Postat av: ulrika

Krya på Freja. Tufft för alla när de små är sjuka. Kram

2009-08-02 @ 21:21:51
URL: http://vildas-varld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0