Freja- min lilla loppa!

Här kommer lite bilder på min busloppa från veckan som har gått!
Hon är verkligen en liten glädjespridar med tös!



Freja testar sin regnoutfit! Lika bra att praktisera dagismoralen "det finns inget dåligt väder...."




Freja testar farmors glasögon!



Freja bläddrar i sin pekbok, som förtillfället är den STORA favoriten!



SÅHÄR lycklig är man när man vaknar! hihi min underbara tjej!



fina lilla badloppan! Världens sötaste min!



Nyss ätit middag, spagetti och köttfärssås, syns det eller ;) Hennes min beror på att hon har fått syn på det som hänger på vägen och säger: kloooooooooocka! hehe



Min lilla krylltott!

MAMMA ÄLSKAR DIG FREJA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0