Ännu ett steg närmre huset!

Idag har vi varit på banken och skrivit på alla papperna inför husköpet på måndag!
Uppgörelsen ska ske på mäklarens kontor, och det uppskattas, då vår bank är i Löberöd!

Så imorgon jobbar jag sista dagen för veckan, sen är jag ledig i fyra dagar, lördag-tisdag. Sen får jag jobba helgen den 5-6/9, då har vi en stor konferens i huset, så då behövs jag ändå, så det känns bra!

Frejas dagis är stängt den 7-8/9 så då ska jag vara ledig. Känns bra, då är man på plats i huset och jag och Freja får två dagar tillsammans i vårt nya hem. Som vi ska mysa!!!!!

4 dagar kvar till uppgörelsen.... imorgon 3... nedräkningen har börjat deluxe-på-riktigt!


Kommentarer
Postat av: Karin

Åhhhhhhhhhh va roligt!!!

Glad jag é för eran skull!



Kram K

2009-09-08 @ 20:28:29
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0