Yrrol-date

Igår hade vi en Yrrol-date med Helle. Denna underbara människa. Känner henne MYCKET väl, det var bara det jag ville säga ;)

Hur som helst. Innan på dagen var jag och Freja  ute och gick en runda. Solen sken på oss.

  

Härligt värre! Älskar verkligen att våren har kommit.
Fyllda med energi tog vi emot Helle på vår Yrrol-kväll.
Det blev tacopaj med nachos och salsa, och kaffe med citronformage till efterrätt.
Det var en trevlig kväll. Det är alltid trevligt att umgås med Helle. Hon är en väldigt lättsam person som bjuder på sig själv! Man kan inget annat än att gilla henne! Som sagt, jag känner henne mycket väl!

Kvällens roligaste film citat är ändå:

"-Vad är det du behöver hjälp med?
- Att råna en bank på folkungagatan!
- Är inte det ganska olagligt?
- Är du religiös?
- Nej men jag är uppväxt i Danderyd!2

Haha

Yrrol är bäst!

Tack Helle för en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0