Veckan som gick i bilder

  

I torsdags var vi på upptäcktsfärd på en nylekplats.


  
trio i systrar på Elyseé! Vi är inte ett dugg lika.... skulle kunna tro att vi är polare!!

 

Trots ett stort intag av fonduen så hade vi plats för efterrätt. Såklart! Jag o Helen åt tobleronemousse och Linda åt friterad camenbert. gotti gotti!

   

I lördagsmorse åkte vi ut till Torup och Bokskogen. Det var fantastiskt väder. Johan sprang en runda och jag och Freja gick en runda. Gud va härligt det var.


Vitsippor överallt. Så ljuvligt. fågelkvitter, lugn och ro. Man blev nästan religiös!


Kvalitetstid deluxe! Blev så glad och lugn i själen!

  

I lördagskväll var vi i Lilla Harrie och mös hemma hos Mattias och Helena. Helena, Martin och Hanna var också där!

  

Sen busade småtjejerna i Ellas tunnel. Jätteroligt var det.


Kaos i lekrummet ;)

 
Minstingarna trotsade tröttheten till max. Sötnötarna!

det var en mycket trevlig kväll i Lilla Harrie. Alltid roligt att umgås med trevliga människor.

   

I söndags var vi ute och promenerade med farmor, åt glass och gungade, såklart!

Det var vår helg!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag och min sysra är inte heller aaaalls lika!!! Inte på utsidan, men i sättet :)

2009-04-30 @ 09:54:16
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0