Uteblivna träningar & sega förkylningar

ALLTSÅ, nu är vi inne på den 2e veckan utan träning. Så jäkla drygt!
Först var det Johan och Freja som var JÄTTEförkylda för förra veckan. Och så kunde jag inte träna efter jag fick vara hemma och ta hand om Freja, Johan var så dålig att han inte orkade.

Veckan som har gått har varit lite bättre. Freja är frisk igen. Johan såg ut att vara på bättringsväg, men det vände igen i torsdag. Och själv har jag fått värsta hostan, muntorrhet och halsont. Låter som 5 karlar när jag vaknar på morgonen, känns som jag har svalt 5 sandpapper och det spelar ingen roll hur mkt jag dricker, sväljer eller äter halstabletter.

Sjukt irriterande!

Idag skulle jag kört skivstång med Helle. Men jag har hostat HELA natten! :( Så det blir ingen träning idag.
Imorgon kommer Helle hit för att vi ska ha en Yrrol-kväll, så det blir träning först på tisdag. Håll tummarna för att jag kan komma iväg o träna då!

Har dock varit ute och promenerat med Freja nästan varje dag, och så har jag ju skruvat ihop möblerna till vardagsrummet, så lite träning har jag ju fått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0