pigg och glad!

Nu är vi utvilda både fru och fröken Malmborg.
Skönt!

Snart ska vi ut och gå en runda... Skönt med friskluft! Solen skiner idag, fast det verkar blåsa lika mkt idag som igår.

När Johan kommer hem ska vi köra till mina föräldrar. Ska låna två plankor av min mamma, och hämta öl.
Vi får gäster imorgon. Och jag hade tänkt göra plankstek. GOTT!

Mamma skulle bjuda på middag, så det blir nog att vi ser "Så ska det låta" där, sen ska vi hem om till Sarah och hämta luftmadrassen som hon har lånat av oss. Så gästerna har ngt att sova på.

Sen imorgon gäller det. Min underbara Sarah ska söka till Idol. Och jag ska följa med och stötta henne. Spännande. Jag tror verkligen på henne. Hoppas att juryn också gör det!

Trevlig helg på er.
puss o kram

Kommentarer
Postat av: The shitkid

Håller tummarna för Sarah, glömmer aldrig när hon var Lucia på skolan ;)



Låter gott med plankstek, när bjuder du mig på det?

Puss i ljumsken!

2009-04-17 @ 14:55:07
Postat av: Kimzan

Det låter bra det!

Plankstek åt dig... ja det får vi väl ordna nån dag.

en lyxig lunch nån dag.

Säg bara till när du kan!

2009-04-17 @ 16:34:31
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh va spännande

Hoppas det gick bra för henne :)

2009-04-19 @ 20:31:30
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0