Lill-lördag!

Jaha, då var det onsdag igen. Jisses vad tiden går fort. Allsvenskan är i full gång, och en liten fråga: Vart tog aprilmånad vägen? Redan den 22e *swich* Undrade du var det var? Det var tiden som rusade förbi ;)

Freja blir snart 11 månader och det är över två år sedan som jag och mina vänner var i Borås för att kolla på premiärmatchen i allsvenskan mellan Elfsborg-Malmö FF.

Idag möts dessa två lagen! som vanligt hoppas man på en seger! *håller tummarna*

Jo förresten, den enda gången jag tycker att tiden står still är när man åker buss. Åkte buss till Mobilia för en frukostdate med min syster och systersonen Marcus. Resan mellan Rostorp-Mobilia kändes som en evighet. Hmm...det är kanske när man åker buss som man får tillbaka all den tid man förlorar annars!!!

På mobilia blev det lite shopping, en tunika, två par leggings, pyjamaser, ett par vita ballerina skor och badleksaker till Freja! 

    
 

Sen när jag kom hem hade jag utrensning bland Frejas kläder IGEN. Herregud, ungen bara växer och växer ;)
Massa kläder i strl 74 som packades ner, och som ska skeppas vidare till Tuva.

 
Tuva hon växer hon med, så när vi lämnar 74a kläderna så får vi tillbaka 50/56 kläderna. Värsta byteshandeln ;) Men det är perfekt!

Freja har dessutom fått tre fina sommarklänningar av familj o vänner:
  

Nej gott folk nu får ni roa er med annat än att läsa min blogg, för nu måste jag börja med maten! Snart dags för fotboll ju! då ska maten vara klar, Freja ska vara nattad!

Puss o kram på er!

Forza Malmö!!!

Kommentarer
Postat av: Helle

Klart jag är på! Stationsjympa är min nya favvis :-) Jag är bokad!

2009-04-22 @ 19:51:34
URL: http://helle.blogg.se/
Postat av: Helle

I know! Men det kändes mycket lättare o smidigare andra gången när jag hade mer koll. Tycker fortfarande det är liiiite jobbigt med 60 pers men gillar träningen :-)

2009-04-22 @ 19:58:25
URL: http://helle.blogg.se/
Postat av: veronica

Heja Elfsborg ;) Kram

2009-04-22 @ 20:41:28
Postat av: Marina

Vilka söta badleksaker! Var köpte du dom??? Jonte är ju tokig i att bada och han försöker äta upp termometern varje gång =) tänkte därför inhandla lite badleksaker.

2009-04-22 @ 23:12:03
URL: http://familjenljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0