Dagens agenda

* Äta frukost
* Åka iväg på babysim med Freja
* Äta lunch
* Vila
* Kolla på allsvenska premiären Häcken-MFF
* Göra sig iordning
* Gå på 30-årsfest

En riktigt nice lördag! Precis som det ska vara! UNDERBART!

Imorgon lovar jag att blogga o lägga upp bilder.

Imorgon bloggar jag om:

* Klumpigheten i mig
* Fredagsmys i parken och årets första solbränna
* Frejas fantastiska farmor och faster
* utebliven träning och sega förkylningar

Ja där har ni lite att se framemot.
Ha det gott!

Puss och kram på er, Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Helle

Vaddå utebliven träning imorgon?? Va va va!! :-) Menar du att du ställer in vår date? Jag som har hittat den perfekta utfiten till vår romantiska träff ;-)

2009-04-04 @ 10:47:19
URL: http://helle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0