Balkonguppdatering!

Sitter på min nystädade balkong med en kopp kaffe, en halvgrinig Freja och solen i ögonen =)
Härligt!

Nå, söndag idag, nästan hela påsken har gått. Tiden går galet fort!



Skärtorsdagen var som vilken torsdag som helst känns det som. Jag var i Oxie hos mina systrar som ni redan vet. Och senare på kvällen kom Emma och Johan hit. Gud va roligt Emma och Freja hade tillsammans. Freja älskar verkligen sin faster. Dom har så roligt tillsammans.

I Fredags efter frukosten körde vi till Ronneby för att äntligen få träffa familjen Jönsson. Johans bror, hans fru och deras två små troll! Det var riktigt trevligt. Vi fikade utomhus och snacka en massa skit. Sen lekte barnen lite. Fast Isabelle, Frejas kusin var inte så nöjd. Hon ville inte leka med Freja. Varför? Freja gjorde inte som hon sa! HAHA Sötaste!

  

  

Hector, som är 3 månader yngre än Freja, är världens goaste unge. Men Freja såg ut som en mindre koloss sidanom honom. Han, precis som Marcus, är väldigt pluttig!



Tusen tack till familjen Jönsson för en trevlig dag!!! Hoppas vi ses snart igen!

Sen igår var det lördag, då var Frejas faster Frida här och luncha och fikade! Härligt! Det blev årets första grillning också.
Jag och Johan städade typ hela dagen igår. Vårstädning deluxe! Sen blev det en lugn kväll med Robinson och middag.

 
  

Idag är det söndag, och vi skulle egentligen bjuda Johans kompis på middag, men det har blivit missförstånd om tiden, så det blev inställt. Istället kommer Johans föräldrar hit och äter middag med oss vid 18-tiden. Riktigt trevligt! vi har även idag städat! Tokstädat. Men nu är här rent. Kliniskt rent! Härligt när man kan hjälpas åt.

Ja, förresten, imorse när jag kom in till Freja så fann jag det här:



Imorgon är dagen D!!!! Som jag har längtat! Ni förstår inte..... jag är som ett barn på julafton! Imorgon smäller det! Det är hemmapremiär i allsvenskan. Och det är inte vilken premiär som helst, utan det är första matchen på den nya stadion. Kommer bli galet! Jag börjar nästan gråta när jag tänker på det! *Studsar runt av lycka*

Ha en riktigt skön dag! Nu är Freja tröttis, måste lägga henne!
Puss o kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sarah

KIM!!! Fjädrar??!! FYYYYY!

2009-04-12 @ 19:33:40
URL: http://obeskrivligpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0