Aj aj aj, det bultar och det bankar!

Imorse när jag vaknade så insåg jag att jag har ont i muskler jag inte trodde att jag hade!
Gårdagens pass i skivstång var väldigt bra, träningsvärken i rumpan och låren är mildare idag än igår, men träningsvärken i bröstmuskulatur och överarmar är TOTAL! Jisses!

Det blev inte så mycket bloggande igårkväll. När Johan kom hem från jobbet så åkte vi och storhandla. Jag ÄLSKAR att storhandla, speciellt när man kommer hem och har fyllt på överallt. Man saknar ingenting. Så skönt!

Så jag spenderade kvällen med att kolla på Grey´s, dricka folkis och äta chilinötter =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh. chilinötter...med öl..mmmm...

Jag avundas dig. jag är allergisk mot jordnötter, blir helt finnig, små fettiga finnar på bröstet som kliiiiaaaaaar om jag äter jordnötter. Men oooh så gott det äääär!



KRAM

2009-04-16 @ 10:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0