Loungen är på gång

Idag klockan 9 anlände mina föräldrar för att hjälpa oss med byggandet av vår lounge på framsidan.



Denna högen ska bli trägolv :)


Här ska trädäcket vara


Innan


Innan



Reglar och de första brädorna på plats... processen är igång :)


Freja inspekterar så det går rätt till!


Nästintill klart.... Åh så fint!


Liten bitt kvar, typ 11 plankor som ska på plats, och sen ska vi bygga in det gamla trappsteget. Och så ska vi sätta igen staketet in till grannen på andra sidan. Underbart... jag är så lycklig.

Kan meddela att vara gravid och bygga trädäck är en bra kombination. Mina arbetsuppgifter idag har varit: koka kaffe, langa dricka, laga lunch, langa lite mer dricka, sola och tala om för de andra vad det ska göra och hur dom ska göra det. Har dock bidragit till lite på trädäcket... jag drog i 8 skruvar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0