Första semesterdagen!

Idag var första dagen på Frejas 12 veckor långa sommarlov och jag har funderat mkt på vad jag ska fylla dagarna med.

Men vi började morgonen lungt med frukost och soffmys framför barnkanalen. Sen städade jag lite medans hon satt och ritade. Efter det la vi lite puzzel tillsammans på hennes rum, därefter blev det lunch och efter lunchen så ville hon lägga lite pärlor.


Och hon hade mer tålamod än vad jag hade förväntat mig!

efter en timme var det inte roligt längre så då klädde vi på oss och så begav vi oss ut en runda. Rasta mamma ;)
Freja fick cykla!



Det är roligt att cykla! Freja är så glad för sin nya cykel.
När vi kom hem så fick vi sms från grannen som undrade om vi ville komma över och leka lite med dom. Såklart att vi ville. Så det blev fika och poolhäng där hemma. Efter ett par timmar så började barnen bli lite trötta så vi begav oss hem och grannarna packade ner sonen i vagnen och gick en runda.

Freja ville titta på Toy Story när vi kom hem, men hon hann inte mer än att lägga sig i soffan innan hon somnade.
Vi försöker plocka bort hennes middagsvila nu, och det resulterar i att hon vid denna tiden (16-17) är jättetrött. Och nu med bad och lek så tog krafterna slut extra fort. Men jag ska låta henne sova max 30 minuter! Så hon kan mysa med sin pappa lite ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0