Min favvo pryl!


När vi flyttade in i vår lägenhet jag och Johan så införskaffade vi en kaffemaskin.
Inte vilken kaffemaskin som helst. Utan en Miele, inbyggnads med kapslar.
Nespresso! Vilket himmelrike. Det var så lyxigt att beställa sina kaffekapslar på nätet och sen brygga en kopp med olika styrkor, olika smaker fanns det på en del espressosorter och när jag väntade Freja- decaff. LOVELY.

När vi sedan sålde lägenheten och köpte huset så sålde vi alla vitvarorna med lägenheten. Vilket gjorde ont i mitt hjärta. För nu har vi en vitvara av varje sort.... *MEGASUCK* Drömmer än om dagen då jag kan ringa svärfar och beställa Mielevitvaror till köket.

Hur som helst, svärfar såg mitt lidande och vi fick en kaffemaskin i inflyttningspresent. HALLELULJA!
Fast denna gången var det en som malde hela bönor, vilket självklart är fantastiskt!

Så, min favvopryl här hamma är utan tvekan MIN KAFFEMASKIN!

Även om den måste avkalkas och det tar en halv evighet...


Men när den väl är avkalkad så väntar ljuvligt kaffe på en.


 I LOVE COFFEE <3


Färdiga resultatet!

Någon som blev kaffesugen nu??


Kommentarer
Postat av: Helen

Mm gott gott :)

2011-01-25 @ 19:41:43
URL: http://helenlindh.blogg.se/
Postat av: Hanna

Dom har inte kommit än, men när dom kommer så skickar jag en påse! :)

2011-01-28 @ 13:11:47
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0