Dag 11- Mina drömmar!

Antar att det är mina framtidsvisioner som det syftar på.

Ja det är svårt.
Jag har ju redan min drömman
Mitt gulliga lilla hus
Mina fantastiska dotter
En bebis till på bakning
En utbildning
Ett bra jobb.

Men det som skulle göra livet lite roligare vore väl:

* ett större hus med pool
* körkort
* ett bättre mer välbetalt jobb
* och mer resor

--------------------------
drömmer  mest om förlossningen! Om vi ska diskutera såna drömmar.
I natt drömde jag återigen att jag födde en flicka och att förlossningen gick bra och snabbt.

kl 11 började värkarna och kl 1408 kom dottern till världen.
Väldigt detaljerade drömmar har jag just om förlossningen. detta är andra gången som jag drömmer om tid och kön på bebisen.

--------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0