Morgondagens stora händelse

Imorgon ska jag och min man på bröllop. Det är en av mina bästa kompisar som ska gifta sig. Det ska bli oerhört roligt.

Allting är klart nu för min del. Det enda jag ska göra innan morgondagen är att duscha och raka benen ;)



Ska ha min rocka-builly-klänning som jag bytt bandet i midjan på (var ett svart innan) och så lila sjal och lila band i istället och så de skorna som jag fick låna av Camilla.



Å ja jag har målat naglarna i matchande lilafärg ;)

Jag har skrivit ett "tal" brudparet också, men inget som jag ska hålla, utan som jag har skrivit ner och kommer bifoga i det kuvert jag köpt och preppat med deras present (pengar). Istället för att ge dom sedlar i ett kuvert rakt upp och ner har jag växlat pengarna till tior, som jag klistrar på ett stort kort med dubbelhäftande tejp, i form av ett hjärta ;) Tänkte att man kunde göra något lite mer piffigt.

Talet och foto på kortet kommer senare... vill inte lägga upp det nu om i fall att brudparet skulle läsa i min blogg. Även om jag inte tror det, för dom har nog viktigare saker att göra idag än att läsa min blogg ;)

Det ska iaf bli riktigt kul med bröllopet, har mkt höga förväntningar.
Och det bästa av allt är att vi faktiskt ska vara barnfria :)
Barnen ska vara hemma hos mina föräldrar, men vi åker dit och sover också där efter bröllopet.

Jag ska ladda kameran så att jag kan ta massor utav bilder imorgon!
Håll tummarna för sol, för det är ett strandbröllop.


Kommentarer
Postat av: Mia

Från Tradera? Hittade just din klänning där :)) Fin är den :)

2011-08-13 @ 03:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0