Ledighetskommittén

sådär ja, då var den 1 april 2011 här!
Tänk att det kunde gå så fort. Igår jobbade jag min sista dag som konferensansvarig på Scandic Segevång! Iaf fram till den 3 september 2012 då jag kommer tillbaka igen ;)

Nu ska jag bara vila mig i form fram till förlossningen.
Har inte varit någon rolig resa fram tills nu, men när man tittar på det så har det ju inte varit någon katastrof iheller, bara lite svackor!

Freja kommer att vara på dagis mån-fre mellan 8-14 fram till hennes sista dag innan sommaren den 3 juni. Frejas dagis är en fantastisk förskola. Så humana och tillmötesgående. Dom valde att se min semester som sjukskrivning, då jag faktiskt tagit semester istället för att bråka med försäkringskassan om havandeskapspenning osv.

Från den 3 juni till den 6 september ska Freja ha semester med mig, därefter börjar hon som 15 timmars-barn tis-tors 9-14. skönt att vi får hela sommaren tillsammans. Det är lättare att hitta på saker under sommaren, och Freja känner sig förhoppningsvis inte undanstött när lillasyster/lillebror är kommen, utan snarare känna sig delaktig i att få vara hemma med oss.

Johan planerar semester 3 veckor från o med den 13 juni som är dagen innan BF, och skulle liten titta ut innan så tar han ju pappadagarna då, annars lägger han till dom efteråt och förlänger istället. det skulle kunna innebära att han är hemma med oss från den 13 juni till den 22 juli, då han har dagar kvar på Freja som han också kan ta ut. Sen planerar han att ta ledigt en vecka i höst och sen till jul också :)

Underbart ska det bli iaf!

Om två veckor har vi bestämt oss för att påbörja vårt loungebygge! Sakta men säkert. Ska bli riktigt roligt!

Känns ofattbart att man ska vara ledig, men jag förtjänar det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0