Änglar på jorden

Idag hände något som jag verkligen inte ens hade vågat hoppas på.
En leverantör som jag träffade för ett par veckor sedan ringde idag och frågade om jag lyckats ordna biljetter till derbyt imorgon. Det har jag ju inte, alldeles för dyra att köpa på blocket och ticnet har varit slutsålda sedan länge.

Denna underbara människa sa med ett leende: Då har jag biljetter till dig!

Himmlen öppnade sig och blev plöstligt väldigt blå!!!
HIMMELSBLÅ!

Så, Malmö FF och HIF here we come! Derby imorgon... årets viktigaste match... ja till att börja med. Vinner vi imorgon så tror jag minsann att det är i Malmö som guldet kommer hamna.

En underbar tanke. 100 år och SM-guld, to good to be true?? HOPPAS HOPPAS HOPPAS.

Nu återstår bara en fråga: Hur i helsike ska jag kunna jobba imorgon utan att vara nervös HELA tiden???

Mina underbara föräldrar kommer hem till oss och passar Freja under tiden vi är på matchen. deras belöning, att dom får se matchen via comhem ;) Ingen är gladare än min far <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0