En gåva så kärleksfull att ord saknas!

Idag hämtade jag ut ett paket på posten, adresserat till Freja!

I paket fanns en ljusstake vid samma namn, därav en passande gåva till vår lilla loppa!



 

Det saknades tyvärr en skruv, men jag gav mig inte. En sådan fin och omtänksam gåva skall bara bli komplett, så jag plockade fram min skruvlåda (JA jag har en sådan haha)



Och jag hittade en skruv som passade perfekt! =)

Till denna fina gåva kom ett tillhörande brev. Ett brev med väl valda ord, och jag hr läst det nu fem gånger, och varje gång börjar jag gråta.

Inte för att jag är ledsen, inte för att jag blir arg eller besviken. Utav av lycka, av glädje och av kärlek.

Marianne, ibland tror jag att du är min ängel på jorden!

Dessa fina ord skrev Marianne till Freja, och dom är SÅ sanna, jag kunde inte ha sagt det bättre själv!
Och jag hoppas att Marianne och hennes underbara familj förstår hur tacksamma vi är för att ha er i mitt/vårt liv.

Om inget annat hoppas jag att detta här inlägget kan förmedla lite av all den kärlek som jag känner för er!



*kärlek*


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Här är fler som fick tårar i ögonen!!

Sån vacker gåva och vilket underbart brev att få =)

2010-01-17 @ 19:51:41
URL: http://thelifeofjtf.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0