Tror knappt det är sant!

JAG SKA PÅ MELODIFESTIVALEN PÅ LÖRDAG!!!!!!

--------------------------------------
Deltävling 4 - Malmö, 27 februari

1. Bidragets titel: Stop
Upphovsmän: Mikaela Stenström, Dimitri Stassos
Artist: Sibel

2. Bidragets titel: Magisk stjärna
Upphovsmän: Py Bäckman (musik, text), Micke Wennborn (musik)
Artist: Py Bäckman

3. Bidragets titel: Human Frontier
Upphovsmän: Anneli Axelsson, Tobias Jonsson
Artist: NEO

4. Bidragets titel: Thursdays
Upphovsmän: Peter Boström (musik), Thomas G:son (musik), Sharon Vaughn (text)
Artist: Lovestoned

5. Bidragets titel: This Is My Life
Upphovsmän: Bobby Ljunggren (musik), Kristian Lagerström (text)
Artist: Anna Bergendahl

6. Bidragets titel: Jag vill om du vågar
Upphovsmän: Pontus Assarsson (text & musik), Daniel Barkman (text), Jörgen Ringqvist (text & musik)
Artist: Pernilla Wahlgren

7. Bidragets titel: Idiot
Upphovsmän: Per Aldeheim, Niklas Jarl
Artist: Noll disciplin

8. Bidragets titel: Hollow
Upphovsmän: Anders Hansson, Fredrik Kempe
Artist: Peter Jöback

--------
Behöver jag säga att jag längtar????!!!
Tur att vi ordnat barnvakt sedan tidigare, vi skulle egentligen på bio på lördag.
Men om jag måste välja mellan bio och melodifestivalen live, så är valet enkelt!


Kommentarer
Postat av: weronica

Jag ska också dit! Var i Göteborg i lördags o såg det där, hoppas på att det är lite bättre drag i Malmö!

2010-02-22 @ 13:10:47
URL: http://weronicas.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag ska oxå dit :)

Kram Anna

2010-02-23 @ 07:50:43
URL: http://flikky.blogg.se/
Postat av: Helle

Vi ses kanske där hjärtat :-)

2010-02-23 @ 20:26:46
URL: http://helle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0