Nu är man viktig igen!



Igår kom jag iväg till viktväktarna igen efter sommaruppehållet! det är 15 veckor sedan jag var där, men vågen visade iaf en viktminskning på 3,3 kg, jag har haft en underbar sommar och unnat mig det jag har velat.

Jag är medveten om att jag hade gått ner mer om jag hade gått till vv varje vecka hela sommaren, men man ska leva också. Och nu vet jag att jag kan hålla min viktminskning även när jag syndar... och det är bra!

Men nu är det raka rör som gäller. -10 kg till den 20 december är mitt mål!
14 veckor... det fixar jag =)

Min mamma följde med och skrev in sig igår, så nu får man bra mat både hemma hos mamsen och svärmor i framtiden ;)

Förhoppningsvis kan jag köra igång med träningen nästa vecka, dvs om min envisa förkylning ger med sig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sommaruppehåll? Har dom det på viktväktarna?!

2009-09-16 @ 21:30:09
Postat av: Kimzan

Jag skrev inte att vv hade sommaruppehåll.... jag har haft sommaruppehåll!

2009-09-17 @ 08:40:26
Postat av: Anonym

Men hur motiverad är man då egentligen? Man tar välan inte uppehåll från att GÅ NER I VIKT!!!!!!! Helt ärligt verkar du intet bry dig eller orka....

2009-09-17 @ 15:44:32
Postat av: Elin

Du verkar fan dummare än tåget. kim har kämpat på mer än de flesta så jag tycker du borde skämmas!!!! Jag är iaf stolt över dig Kimzan! Kram

2009-09-17 @ 21:39:27
Postat av: Kimzan

Tack Elin, du är bäst!



Jag resonerar som så att det ska vara en hållbar viktminskning. Dvs man ska inte jojo-banta. Så i sommar så tog jag "ledigt" från vägningarna på viktväktarna för att dom bara hade öppet 1 gång i veckan och inte på en särskilt bra tid som passade mig och min familj! Men jag sket ju inte i att räkna min points och vräkte i mig skit. Jag har ju trots allt gått ner 3,3 kg i sommar. Hur många går ner i vikt när dom har semester?



Jag bryr mig oerhört mkt,och därför var det viktigt för mig att få bekräftat i sommar att jag inte går upp i vikt om jag inte går och väger mig, vilket då är en stor bekräftelse på att jag faktiskt har lärt mig att tänka rätt vad gäller mat och vad som är bra för mig!



Du har rätt till din åsikt, men det ligger inte mkt sanning i dina åsikter om mig! Hade ju varit trevlig om du inte varit anonym så vi kunde ha en öppen dialog! Jag har inga problem med att folk har skilda åsikter från mig!

2009-09-18 @ 09:06:19
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker inte det ärt nå speciellt mycke....

2009-09-19 @ 14:55:17
Postat av: Kimzan

VAd är inte speciellt mkt? att jag har gått ner 3,3 kg på 15 veckor? Nej det har du rätt i. Jag hade sannerligen gått ner det dubbla om jag hade gått till vv varje vecka under sommaren. Men det var ju ett aktivit val jag gjorde, och är nöjd med mitt beslut.



syftar du på min totala viktminskning så är du ju dum i huvet om du anser att 34 kilo inte är mkt!

2009-09-19 @ 16:03:20
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/
Postat av: Cindy

Hej Kim...

Ville bara kika in och säga att du är DU ÄR SÅÅÅ JÄVLA GRYM...Vem går ner i vikt under semstern...?!?! Fortsätt kämpa, jag likaså. Vi ligger ganska lika, så jag kikar oftar in här.

Mitt mål är att bli av med 7 kg till jul.

Lycka till... Kram Cindy

2009-09-20 @ 14:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0