Morgonstund har guld i mun!

Det är en skön morgon, lite kallt, men det är iaf inget regn!

Johan sover, han mår nog inte så bra idag! Kom hem ganska så berusad igår vid 23,30. Och som jag skrev igår så vet man aldrig vilka galna idéer min man får på fyllan. Och jag önskar nästan att jag inte skrev så, för när han kom hem så var han blodig i halva ansiktet!

Hans briljanta idé igår bestod av att ta taxi från Lilla Torg till Värnhemstorget för att hämta sin cykel och CYKLA hem! Smart drag! Inte direkt. För när han skulle passera järnvägsspåret bara en bit hemifrån så vurpade han och flög med huvudet rakt ner i marken!

Han säger alltid till mig att jag ska vara rädd om mig, och inte utsätta mig för onödiga situationer. Men varför gäller inte den reglen honom själv?? *Suckar*

Vart vill jag komma med detta?? Jo... eftersom han är bakis och skakis idag så blir det ingen vattenjymppa för mig idag, har dock bokat in mig nästa lördag!

Ska klä på Freja och sen ska jag ta på mig promenadskorna och gå ut och gå en runda på minst en timme! Ska bara leta upp mina lurar till mobilen så jag kan få lite musik i öronen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0