slutplaskat :(

Det blev inget babysim för Freja idag iheller, det är nu fjärde lördagen i rad som det inte blir något plaskande för henne.

I tre veckor har hon varje helg varit snuvig, hostig och febrig..... och igår när jag hämtade henne på dagis så fick jag beskedet att hon och 5 andra barn har fått ögoninflammation! :/



Wiiieee.... så roligt! Freja är nu ett äkta dagisbarn! Men men, inget ont som inte för ngt gott med sig right??

Jag har iaf beslutat att det inte blir någon anmälning till vidarkursen i höst! Det känns som dyra pengar för något som inte utnyttjas. Istället ska vi försöka att komma iväg iaf 2 gånger i månader till något badhus så att Freja får plaska ändå och fortsätta lära sig att utvecklas i vattnet.... för det känns samtidigt tråkigt att behöva slut när hon verkligen gillar det. Vi får se, vi kanske jag ta upp babysimmet sen till våren igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0