Sorg och seperationsångest!

Igår hände det då till sist. Jag vände sista sidan i "Luftslottet som sprängdes".
Jag ville verkligen inte att den skulle ta slut. Men jag var så nyfiken på upplösningen att jag bara var tvungen att läsa klart.

Hur ska jag nu klara mig utan Salander och Kalle Jävla Blomkvist?????

*suckar*

Jag vill ju läsa mer om deras äventyr. Vad händer nu?

Vad gör Salander med alla pengarna hon har?
Kommer Blomkvist och Salander att hålla sin relation på en vänskapsnivå nu när hon öppnade dörren för honom igen?
Eller kommer Blomkvist och Monica att satsa på en seriös relation?
Vad händer med Berger??

Jag längtar GALET mycket tills "flickan som lekte med elden" och "luftslottet som sprängdes" kommer på bio.
Det ska bli fantastiskt kul att se vem som kommer spela rollerna som diverse "regerings pampar" och vem som ska spela supervältränade Monica.

Längtar längtar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag köpte flickan som lekte med elden idag o tänkte ha den på flyget till Stockholm imorgon :)

Puss

2009-05-28 @ 19:58:23
Postat av: Anna

De va jag som skrev, men namnet försvann visst :)

2009-05-28 @ 19:58:58
URL: http://flikky.blogg.se/
Postat av: Hanna och Julius

Ja just det, lilltjejen blir STOR nu och fyller 1 år!!! :)

Men lite läskigt, när Freja fyllt år är det inte lång tid kvar innan Julius blir 1. Jösses vilka stora barn vi har :)

2009-05-28 @ 20:48:54
URL: http://hanna.ohlzons.com
Postat av: Weronica

Ja det är klart, att vill inte renovera för mycket när man flyttar till dyrt hus! :) Vi bor i en villa med trädgård som är en bostadsrätt alltså vi har hyra på den. En fyra på 120kvm. Det passar oss perfekt då vi är totalt ointresserade av att byta fönster, plåtarbete, byta pannor på taket och annat skit! :) Vi var o kollade på "vanliga" hus innan vi fastnade för detta men jag vill inte ha källare, jag tror det blir översvämning varje höst och att någon stänger in mig i källaren så jag brinner inne!!

2009-05-28 @ 21:03:34
URL: http://weronicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0