Listig!

50 Frågor om dej och din partner

1. Du är tillsammans med?
Lars Johan
2. Och varför det? - För att han är det bästa som finns
3. Har han fått något smeknamn av dig?
 - Baby
4. Hur länge har ni vart tillsammans? -  5 år
5. Hur träffades ni? - Via spraydate
6. Kände ni varandra innan ni blev ihop?
 - Nej det gjorde vi inte, vi lärde känna varandra lite via spraydate och msn innan vi bestämde en date.
7. Hur gammal är han? - 32
8. Älskar du honom
? -  Överallt annat.
9. Har du slagit honom?
 -  Nej det har jag inte. Däremot har jag kastat min mobil efter honom en gång.
10. Har du roligt med honom? - Ja oftast.
11. Har ni sex? - Ja nu när vi är gifta har vi det, innan dess hade vi det inte. Freja är jungfrufödsel ;)
12. Skulle du kunna bo med honom? - Absolut, det har vi gjort sedan dag ett.
13. Beskriv honom med tre ord? - Envis, omtänksam och målmedveten
14. Vet du nånting om honom? - Jag vet typ allt om honom, iaf det som är värt att veta.
15. Har du gjort ett sugmärke på honom? - haha nej det har jag inte, man är inte fjorton längre.
16. Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? - Tills döden skiljer oss åt.
17. Får han dig att skratta? - Ja, det får han tveklöst.
18. Säg två ord hur du känner för honom? -  gränslös kärlek!
19. Vad för slags filmer ser ni på ihop? - Allt! men om Johan ska välja blir det oftast filmer eller dokumentärer om andre världskriget. Men vi tittar på alla typer av filmer.
20. Får du fjärilar i magen när du ser honom? - Jupp, speciellt när han kommer hem från ett träningspass och han är svettig, och han ska hoppa in i duschen o står i boxershortens i hallen. Då känns det i hela kroppen som de gjorde första gången han kysste mig!
21. Vad har han för ögonfärg? - Blå
22. Vad är det finaste du fått av honom? - Freja
23. Har ni samma humor? - Både ja och nej! Vi skrattar åt väldigt mkt tillsammans, men ibland upplever jag hans humor som lite väl låg....
24. Planerar ni framtiden ihop? - Jag det vill jag nog ändå påstå, vi har ju gift oss, och då känns det ju lite dumt att inte fortsätta planera ;)
25. Skulle han bli en bra pappa? -  Han ÄR världens bästa pappa
26. Vad gjorde ni senast ni träffades? - Pussades hejdå då han gick till jobb.
27. Vad gör han när han inte är med dig? - Jobbar, tränar eller umgås med sina polare
28. Är du svartsjuk på andra tjejer? - absolut inte. Han är min!
29. Har ni bråkat nångång? - Vilket par bråkar inte?
30. Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? - Nej
31. Skulle du kunna vara otrogen? - Aldrig, aldrig, aldrig!
32. Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? -  5 dagar då jag var på examensresa i Budapest.
33. Har ni samma åsikter om saker? - Ibland, iaf om de saker som är av värde ;)
34. Vem håller i fjärkontrollen? -  Johan, han är tv-narkoman.
35. Går ni ut ofta? - Inte lika ofta som innan vi fick Freja, men det händer!
36. Har ni samma musiksmak? -  NEJ! Nix! Nope! Absolut inte! Han lyssnar på skitmusik som Tiesto o sånt... BLÄ!!!
37. Är han romantisk? - Ja när han har tid och lust så överraskar han mig också!
38. Stöttar han dig med dina drömmar och mål? - Absolut, det gör man i ett förhållande!
39. Har han någon fobi? - flygrädd
40. Gillar han sport? -  Ja nästan all sport, men fotboll är hans favoritsport.
41. Är han en djurvän? - Ja han är ingen djurplågare iaf. hihi men han vill gärna ha ett hem utan djur tror jag. Men han fick Gucci på köpet när han blev tillsammans med mig.
42. Kan han sjunga? - Ja men det är falskt!
43. Spelar han nått instrument? - Nej
44. Kan han laga mat? -  Ja och han är riktigt duktig också.
45. Är han konstnärligt begåvad? - nej han är ingen estet!
46. Är han envis? -  Envis är hans mellannamn
47. Tycker han om att resa? - Han tycker om att besöka nya platser, men att flyga är ju inte så kul, så det blir inte så mkt förflyttningar.
48. Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? - Busa med Freja, så att hon höll på att kikna, så då skrattade jag med dom.
49. Vad är det sötaste han sa sist? - att jag är det bästa som finns.
50. En sak du vill göra med honom: leva lyckliga i alla våra dar!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej hej, jag har snubblat in på din blogg & gillar den verkligen! Keep up the good work ;)

2009-05-30 @ 13:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0