Kompensation?

Vilken skillnad det kan vara på dagar och dagar!
Nu är klockan 1952 och jag sitter i soffan med nybryggt kaffe och kollar på postkodmiljonären.
Freja är nybadad, matar och SOVER!!! *chockad*

Otroligt!
Kan det vara kompensation för gårdagen tro ;)
Johan är på Möllan med kollegor så jag är ensam hemma. Så jäkla nice!

Lugnt och skönt!

Jag och Freja var i stan med syrran och Marcus imorse. Alltid lika trevligt.
Shoppade som vanligt en massa hihi

Det blev en extra födelsedagspresent till Jennsan, köpte en likadan till Freja. Det var nämligen Freja som valde den i leksaksaffären. Och eftersom Freja tycks ÄLSKA den så tänkte jag att en SÅN måste ju Jennsan också få hihi
Sen blev det sandleksaker till lilltjejen , ännu fler badleksaker och så köpte jag en egen sportdrycksflaska till henne, eftersom hon ALLTID ska dricka ur min.

Hon vet precis hur man ska göra! Kolla själv!

Min duktiga tjej!

Kommentarer
Postat av: EP

Jag visste nt riktigt hur jag skulle svara så svarar i kommentar, Tack för att du tycker som jag, Jag vet att det kan va svårt och så, Med att föda osv, Men ajg behåller det helst eftersom min mamma har fått utstå 8 missfall, Och ingen av mina stora syskon har haft sina barn fullt ut, Alltså, Födda för tidigt och dom ahr då dött, Jag känner mej endå ganska lyckligt lottat då jag kanske kmr ha chansen att bli mamma, Jag tar helst den.

Pappan Är ett år äldre änn mej . Och nu minns jag inte fler frågor, Jätte söt tjej du har där föresten! :)



// EP .

2009-05-08 @ 20:56:59
URL: http://12ogravid.blogg.se/
Postat av: Stina

Hej

Jag var inne på mitt barnbarn sida (juliaochjag) och såg att du hade lagt en kommentar där. Ringde Johanna och sa kim känner jag visst är världen liten.

2009-05-09 @ 09:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0