IKEA Calling

Imorgon kommer leveransen av våra möbler från IKEA. Nån gång mellan 9-15 *gäsp*
Visst är sånt underbart.... som om man inte har något annat att göra än att bara sitta hemma och vänta  på dom... Vänta... Nej det har jag ju inte hehe ;)

Gardinera sydde jag färdigt idag, så nu är allting annat klart här hemma. Och så fort möblerna kommer imorgon ska jag börja skruva ihop dom!

Vet ni vad jag gjorde för första gången idag??
Jag borrade, pluggade och skruvade upp gardinstången =) Fan vad jag är bra...och inte en man i närheten som behövde hjälpa mig hehe

Och vet ni???
Symaskinsnålen gick ju i sönder förra veckan, så idag fick jag äntligen tummen loss och gick bort till affären där mamma köpt maskinen. Och gissa om jag blev förvånad när jag FICK nålarna av mannen som ägde butiken! Jag FICK dom.... herregud... när fick man något gratis senast??

Gud, blev så himla glad!

Bilder på gardinerna kommer imorgon!


Kommentarer
Postat av: Marre

Du är verkligen duktig, allting händer hemma tack vare dig.. hehehe.

Gratis nål?? Hmmm, antingen så flörtade du med den där mannen eller så hade du söta lilla Freja med dig, så hon lyckades kamma hem en synål till mamma.. hihi. :D

2009-04-01 @ 11:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0