Det onda med det goda!

Jaha då var det måndag igen. Johan har börjat jobba efter tre veckors semester. Känns väldigt tomt här hemma nu... :(
Snart börjar jag också jobba, om 34 dagar!

Jag har som bekant synd rätt kraftigt de senaste tre veckorna med rosévin, cava, godis, öl, pizza, hamburgare, läsk, äpplepaj, kolor och annat gott. Och jag ställde mig på vågen. Jag har endast gått upp 0,3 kg sen jag var på viktväktarna senast och vägde mig, och det måste jag ju ändå se som ett lyckats resultat. eftersom det nu är länge sedan jag var på vv och vägde mig!

Tänkte försöka komma igång med hemmaträningen igen, har ju mina fyra tränings-dvder, min orbitrek och hantlar! Jag tycker inte där är några roliga pass på friskis nu under sommaren, och de pass som kanske kan vara av intresse är ju på så konstiga tider, och det är inte alltid det funkar när man har barn :/

Men men.... det onda med det goda right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0