födelsedagen






Fick MASSA fina spakitsgrejer av mina svägerskor och svågrar. Sen fick jag ett kit ifrån Bodyshop av min älskade man, så att jag inte ser ut som ett russin efter alla bad jag kommer ta framöver ;)

Älskade mamma och pappa kom med tulpaner med pengar i, vem gillar inte det??
Svärföräldrarna kom med mammatunikor och mammabyxor, sweet :)
Min morbror och hans familj fick jag fyra svarta extra stolar utav. Perfekt.

Sen älskade Freja hade en alldeles egen unik present. Ett pärlhalsband, som jag skulle ha i håret. För då såg jag ut som en prinsessa. Och man ska vara en prinsessa när man fyller år sa Freja!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Den Body Buttern smörjde jag min mage med 3 gånger om dagen när jag va gravid. Helt fantastisk är den! Love it!

2011-01-12 @ 19:23:06
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0