Dag 5- Min dag

0725- Klockan ringde, dags att stiga upp!
0800- stämpla in på jobb
1215- dags för lunch. Blev bortskämd idag. Ryggbiff, bea och pommes och mumsig sallad.
1330- stämplade ut och cyklade hem till älsklingarna
1345- bytade om och sminkade mig
1414- Hoppade på buss nummer 4 mot centralen för att möta världens bästa Sarah i stan för en fika.
1438- Anlände till centralen och promenerade till aportek Lejonet på Stortorget och shoppade: Stödstrumpor, flytande alvedon till Freja. Gick vidare till Pressbyrån för att köpa snus till Johan.
1500- Möte upp Sarah hos hennes frisör. Och promenerade sedan bort mot Baltzar Barn för att se om dom hade ett stödbälte till försäljning till mig. Men det hade dom inte... däremot hade dom 70% rea, och vi hittade en skitsnygg barnjacka för 1826 kr, så vi slog till och köpte fyra... eller inte! *s*
1520- Gick vidare till Barnliv, dit vi blev rekommenderade att gå. Och dom hade ett stödbälte, till fyndpriset 159 kr. Wiiiieeee.
1530- Gick vidare mot H&M, men fann inget roligt där, dessutom var det hur mkt folk som helst där. Åhléns däremot blev en guldgruva för mig iag. Köpte hårfärg till ett bra pris och ska således färga håret imorgon.
1550- Begav oss ut på gatan igen för att hitta ett fikaställe. Espresso House var fult fult fult.... Gick till Waynes coffee och hittade sittplatser. Smoothies till tjockisarna för hela slanten <3 Sweet!
1624- Satte mig på bussen igen för att åka hem till mina älsklingar.
1715- Öpnnade dörren till mitt underbara hem!
1716-1800- Slappade i sängen med älsklingarna och kollade på New castle-Arsenal. Såg NC ta över matchen helt. GUT!
1805- Började på maten. Tinade kyckling. skalade potatis och morötter. Hackade lök och paprika. Kokade upp sås.
1910- Middagen serverades i vardagsrummet. stekt kycklingfilé, ugnspotatis med grönsaker och cafe de paris-sås.
2000- Melodifestivalen på TVn ÄNTLIGEN. Och här i soffan tänker jag sitta i ett par timmar och sedan blir det sängen!

Givande dag!
Hur har du haft det?

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0