Självklara valet! ;)




Om du någonsin har funderat över vart du skall hålla ditt nästa möte så vet jag svaret.
Scandic Segevång såklart!

såhär mysigt får man det då... =)

Vi diskuterar värdskap och omtanke på jobb nu, så jag tog tillfället att uppmärksamma mina kära kollegor som skulle ha ett internt möte häromdagen. Dom uppskattade min kärlek och mötet hade gått SÅ bra!

Men det är ju som jag och Elin alltid säger: Vi säger inte att vi är bäst, vi säger bara att vi inte har träffat någon som är bättre ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

EXAKT!!!!!

2010-03-28 @ 12:28:35
Postat av: Kimzan

Det var snabbt svarat... sitter du också vid datorn vännen?? Längtar till på onsdag. Kram och skön söndag.

2010-03-28 @ 12:36:17
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0